Κυριακή, 18 Οκτωβρίου 2020 21:44

Πώς να αποτρέψετε τον αποκλεισμό μηνυμάτων με αποδέκτες σε χρήστες του Gmail ή την αποστολή τους στα ανεπιθύμητα

Γράφτηκε από τον
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Οι οδηγίες αυτού του άρθρου συμβάλλουν στην διασφάλιση της παραλαβής των μηνυμάτων σας στα εισερχόμενα του Gmail.Χρησιμοποιήστε τις συμβουλές σε αυτό το άρθρο, για να μειώσετε την πιθανότητα το Gmail να αποκλείσει τα μηνύματά σας ή να τα επισημάνει ως ανεπιθύμητα.

Αυτές οι οδηγίες απευθύνονται σε όσους αποστέλλουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε χρήστες του Gmail. Ως χρήστης του Gmail θεωρείται οποιοσδήποτε διαθέτει κάποιον από αυτούς τους τύπους λογαριασμού Gmail:

  • Ένας προσωπικός λογαριασμός Gmail, που λήγει σε @gmail.com.
  • Ένας λογαριασμός εργασίας ή σχολείου Gmail από το G Suite. Οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για λογαριασμούς εργασίας ή σχολείου του G Suite δεν περιλαμβάνουν το @gmail.com.

Αν ακολουθήσετε τις οδηγίες σε αυτό το άρθρο, μειώνονται οι πιθανότητες το Gmail:

  • να περιορίζει τον ρυθμό αποστολής μηνυμάτων
  • να αποκλείει τα μηνύματά σας
  • να επισημαίνει τα μηνύματά σας ως ανεπιθύμητα.

Σημείωση:Το Gmail δεν δέχεται αιτήματα προσθήκης στη λίστα επιτρεπόμενων από αποστολείς αλληλογραφίας. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι τα μηνύματα θα περνάνε με επιτυχία από τα φίλτρα ανεπιθύμητων του Gmail.

 

Αυτό το άρθρο δεν καλύπτει το ζήτημα μηνυμάτων προς έναν χρήστη, τα οποία επιστρέφουν, χωρίς να παραδοθούν. Αν λαμβάνετε μηνύματα μη παράδοσης όταν στέλνετε μηνύματα σε έναν μεμονωμένο χρήστη του Gmail θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας ή να μας προωθήσετε το μήνυμα σφάλματος και θα φροντίσουμε να σας βοηθήσουμε κάνοντας τους απαραίτητους ελέγχους στο domain αλλά και στον mailserver σας. Email υποστήριξης : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

 

Ακολουθήστε τις βέλτιστες πρακτικές για την αποστολή μηνυμάτων στο Gmail

Για να μειώσετε τις πιθανότητες το Gmail να αποκλείσει τα μηνύματα από το domain σας ή να τα επισημάνει ως ανεπιθύμητα, ακολουθήστε τις γενικές βέλτιστες πρακτικές σε αυτήν την ενότητα.

Ρυθμίστε έγκυρες καταχωρίσεις εγγραφών αντίστροφου DNS των διευθύνσεων IP που υποδεικνύουν τον τομέα σας.

Στην Freespirits.gr ρυθμίζουμε εμείς για εσάς τις εγγραφές DNS αλλά και ακόμη και αν δεν είστε πελάτης μας μπορούμε να κάνουμε έναν διαγνωστικό έλεγχο στο email σας και να σας προτείνουμε σχετικές τεχνικές διορθώσεις.    

Ιδανικά, να πραγματοποιείτε αποστολή όλων των μηνυμάτων από την ίδια διεύθυνση IP. Αν πρέπει να στείλετε από πολλές διευθύνσεις IP, χρησιμοποιήστε διαφορετικές διευθύνσεις IP για διαφορετικούς τύπους μηνυμάτων. Για παράδειγμα, χρησιμοποιήστε μία διεύθυνση IP για την αποστολή ειδοποιήσεων λογαριασμού και μια διαφορετική διεύθυνση IP για την αποστολή μηνυμάτων προώθησης.

Μην συνδυάζετε διαφορετικούς τύπους περιεχομένου στα ίδια μηνύματα. Για παράδειγμα, δεν πρέπει να συμπεριλαμβάνετε περιεχόμενο σχετικά με επερχόμενες εκπτωτικές προσφορές στα μηνύματα απόδειξης αγορών.

Τα μηνύματα της ίδιας κατηγορίας θα πρέπει να έχουν την ίδια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην κεφαλίδα From:. Για παράδειγμα, τα μηνύματα από έναν τομέα που ονομάζεται your-company.net ενδέχεται να έχουν κεφαλίδες From: ως εξής:

  • Μηνύματα αποδείξεων αγορών: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Μηνύματα προώθησης: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Μηνύματα ειδοποιήσεων για λογαριασμούς: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Μην αποστέλλετε δείγματα μηνυμάτων ηλεκτρονικού ψαρέματος (phishing) ή δοκιμαστικές καμπάνιες από τον τομέα σας. Η φήμη του τομέα σας ενδέχεται να επηρεαστεί αρνητικά και ο τομέας σας θα μπορούσε να προστεθεί σε διαδικτυακές λίστες αποκλεισμού.

Μην υποδύεστε κάποιον άλλον τομέα ή αποστολέα, χωρίς άδεια. Αυτή η πρακτική ονομάζεται πλαστογράφηση και μπορεί να αναγκάσει το Gmail να κατηγοριοποιήσει τα μηνύματα ως ανεπιθύμητα.

Για να αποτρέψετε την επισήμανση έγκυρων μηνυμάτων ως ανεπιθύμητων:

  • Τα μηνύματα που έχουν διεύθυνση Από στη λίστα επαφών του παραλήπτη είναι λιγότερο πιθανό να επισημανθούν ως ανεπιθύμητα.
  • Περιστασιακά, έγκυρα μηνύματα ενδέχεται να επισημανθούν ως ανεπιθύμητα. Οι παραλήπτες μπορούν να επισημάνουν τα έγκυρα μηνύματα ως μη ανεπιθύμητα, ώστε τα μελλοντικά μηνύματα από τον αποστολέα να παραδοθούν στα εισερχόμενα.

 

Βεβαιωθείτε ότι έχει γίνει έλεγχος ταυτότητας για τα μηνύματά σας

Τα μηνύματα για τα οποία έχει πραγματοποιηθεί έλεγχος ταυτότητας είναι λιγότερο πιθανό να επισημανθούν ως ανεπιθύμητα. Mηνύματα για τα οποία έχει πραγματοποιηθεί έλεγχος ταυτότητας:

  • Βοηθήστε στην προστασία παραληπτών από κακόβουλα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπως μηνύματα ηλεκτρονικού ψαρέματος (phishing).
  • Είναι λιγότερο πιθανό να απορριφθούν ή να επισημανθούν ως ανεπιθύμητα από το Gmail.

Αυτές οι μέθοδοι ελέγχου ταυτότητας ρυθμίζονται στον πάροχο τομέα σας και όχι στο Gmail. Εάν χρησιμοποιείτε μια υπηρεσία φιλοξενίας τομέα ή έναν πάροχο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, χρησιμοποιήστε τις οδηγίες του παρόχου για να ρυθμίσετε τον έλεγχο ταυτότητας. Ρυθμίστε τον έλεγχο ταυτότητας για κάθε τομέα από όπου πραγματοποιείται αποστολή.

Για να ελαχιστοποιήσετε την πιθανότητα επισήμανσης των μηνυμάτων σας ως ανεπιθύμητων, ρυθμίστε τις παρακάτω μεθόδους ελέγχου ταυτότητας:

  • Δημοσιεύστε μια εγγραφή SPF για τον τομέα σας. Το SPF εμποδίζει τους χρήστες ανεπιθύμητου περιεχομένου να στέλνουν μη εξουσιοδοτημένα μηνύματα που φαίνεται να προέρχονται από τον τομέα σας.
  • Ενεργοποιήστε την υπογραφή DKIM για τα μηνύματά σας. Οι διακομιστές λήψης χρησιμοποιούν το DKIM για να επαληθεύσουν ότι το μήνυμα το έχει στείλει πράγματι ο κάτοχος του τομέα. Σημαντικό: Το Gmail απαιτεί ένα κλειδί DKIM 1024 bit ή μεγαλύτερο.
  • Δημοσιεύστε μια εγγραφή DMARC για τον τομέα σας. Το DMARC βοηθάει τους αποστολείς να προστατεύουν τον τομέα τους από πλαστογράφηση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Προκειμένου το SPF και το DKIM να κάνουν έλεγχο ταυτότητας ενός μηνύματος, η κεφαλίδα του μηνύματος Από: πρέπει να αντιστοιχεί στον τομέα αποστολής. Τα μηνύματα πρέπει να περάσουν από τον έλεγχο είτε του SPF είτε του DKIM για να ολοκληρωθεί ο έλεγχος ταυτότητας.

Αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε αφοσιωμένους χρήστες

Γίνεται αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόνο σε χρήστες που επιλέγουν να λαμβάνουν και να διαβάζουν τα μηνύματά σας. Αυτοί είναι λιγότερο πιθανό να αναφέρουν τα μηνύματα από τον τομέα σας ως ανεπιθύμητα.

Εάν τα μηνύματα από τον τομέα σας συχνά αναφέρονται συχνά ως ανεπιθύμητα, τα μελλοντικά μηνύματα είναι πιο πιθανό να παραδοθούν στον φάκελο ανεπιθύμητων. Με το πέρασμα του χρόνου, πολλές αναφορές ανεπιθύμητων μηνυμάτων μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τη φήμη του τομέα σας.

Λάβετε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το IP και τη φήμη του τομέα σας με τα εργαλεία Postmaster Tools.

Βεβαιωθείτε ότι οι χρήστες εγγράφονται

Χρησιμοποιήστε αυτές τις μεθόδους για να διασφαλίσετε ότι κάνετε αποστολή στους αφοσιωμένους χρήστες:

  • Βεβαιωθείτε ότι οι χρήστες επιλέγουν να συμμετέχουν στη λήψη αλληλογραφίας από εσάς.
  • Επιβεβαιώστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κάθε παραλήπτη προτού τον εγγράψετε.
  • Εξετάστε το ενδεχόμενο να στέλνετε κατά περιόδους μηνύματα, για να επιβεβαιώσετε ότι οι χρήστες θέλουν να παραμένουν εγγεγραμμένοι.
  • Εξετάστε το ενδεχόμενο να καταργήσετε την εγγραφή των χρηστών που δεν διαβάζουν τα μηνύματά σας.

Επιτρέψτε στους χρήστες να καταργήσουν την εγγραφή τους

Πάντα να δίνετε στους χρήστες έναν τρόπο να καταργήσουν την εγγραφή τους στα μηνύματά σας και να διευκολύνετε την κατάργηση της εγγραφής. Αν επιτρέπετε στους χρήστες να εξαιρεθούν από τα μηνύματά σας, μπορείτε να βελτιώσετε τα ποσοστά ανοίγματος μηνυμάτων, την αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και την αποτελεσματικότητα αποστολής.

Ακολουθούν ορισμένες προτεινόμενες μέθοδοι κατάργησης εγγραφής:

  • Συμπεριλάβετε στο μήνυμα έναν ορατό σύνδεσμο, που να οδηγεί τους χρήστες σε μια σελίδα για κατάργηση της εγγραφής τους.
  • Επιτρέπετε στους χρήστες να ελέγχουν τις μεμονωμένες λίστες αλληλογραφίας στις οποίες έχουν εγγραφεί. Επιτρέπετέ τους να καταργήσουν την εγγραφή τους από τις λίστες μεμονωμένα ή από όλες τις λίστες ταυτόχρονα.
  • Καταργείτε αυτόματα την εγγραφή χρηστών που έχουν πολλά μηνύματα απόρριψης.
  • Στέλνετε περιοδικά μηνύματα επιβεβαίωσης στους χρήστες, για να βεβαιωθείτε ότι εξακολουθούν να θέλουν να λαμβάνουν τα μηνύματά σας.

Χρησιμοποιείτε κατάργηση εγγραφής με ένα κλικ

Για να επιτρέψετε στους χρήστες να καταργούν την εγγραφή τους ενώ βρίσκονται στο Gmail, ρυθμίστε την κατάργηση εγγραφής με ένα κλικ. Συμπεριλάβετε μία ή και τις δύο από αυτές τις κεφαλίδες στα μηνύματά σας:

List-Unsubscribe-Post: List-Unsubscribe=One-Click
List-Unsubscribe: <https://your-company-net/unsubscribe/example>

List-Unsubscribe: <mailto:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.;
List-Unsubscribe: (Use this command to get off the list)<mailto:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.;
List-Unsubscribe: <mailto:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.;

 

Αν συμπεριλάβετε και τις δύο επικεφαλίδες, το Gmail χρησιμοποιεί εκείνη που εφανίζεται πρώτη.

Όταν ένας χρήστης καταργεί την εγγραφή του χρησιμοποιώντας τη διαδικασία με ένα κλικ, λαμβάνετε αυτό το αίτημα POST:

"POST /unsubscribe/example HTTP/1.1
Host: your-company.net
Content-Type: application/x-www-form-urlencoded
Content-Length: 26
List-Unsubscribe=One-Click"

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις κεφαλίδες Καταχώρισης-Κατάργησης εγγραφής:

  • Καταχώριση-Κατάργησης εγγραφής, RFC 2369.
  • Κατάργηση εγγραφή με ένα κλικ, RFC 8058.

Αποφεύγετε αυτές τις πρακτικές

  • Μην αγοράζετε διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από άλλες εταιρείες.
  • Μη στέλνετε μηνύματα σε χρήστες που δεν έχουν εγγραφεί για να λαμβάνουν μηνύματα από εσάς. Αυτοί οι παραλήπτες ενδέχεται να επισημαίνουν ανεπιθύμητα μηνύματα ως ανεπιθύμητα. Τα μελλοντικά μηνύματα από τον διακομιστή σας προς αυτούς τους χρήστες επισημαίνονται ως ανεπιθύμητα.
  • Αποφεύγετε τις φόρμες δήλωσης συμμετοχής που είναι επιλεγμένες από προεπιλογή και οι οποίες κάνουν αυτόματα εγγραφή των χρηστών. Ορισμένες χώρες/περιοχές εφαρμόζουν περιορισμούς για την αυτόματη συμμετοχή. Ελέγξτε τη νομοθεσία στη χώρα/περιοχή σας, προτού ενεργοποιήσετε την αυτόματη επιλογή συμμετοχής των χρηστών.

Παρακολούθηση των αποστολέων που χρησιμοποιούν την υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας

Σημείωση: Αυτή η βέλτιστη πρακτική είναι για παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Όταν οι αποστολείς χρησιμοποιούν τη δική σας υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την αποστολή αλληλογραφίας, είστε εσείς υπεύθυνοι για τη δραστηριότητα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του αποστολέα. Τι θα πρέπει να κάνετε:

  • Καταχωρίστε μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τους παραλήπτες μηνυμάτων, για την αναφορά κατάχρησης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για παράδειγμα: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. . H freespirits.gr χρησιμοποιεί για αυτό τον σκοπό το Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 
  • Διατηρήστε ενημερωμένα στοιχεία επικοινωνίας στο δικό σας αρχείο WHOIS και στο abuse.net.
  • Καταργήστε αμέσως οποιονδήποτε χρήστη ή πελάτη που αποστέλλει ανεπιθύμητα μηνύματα στην υπηρεσία σας.

Παρακολούθηση προώθησης συνδεδεμένης εταιρείας

Τα προγράμματα προώθησης συνδεδεμένης εταιρείας προσφέρουν ανταμοιβές σε εταιρείες ή φυσικά πρόσωπα που στέλνουν επισκέπτες στον ιστότοπό σας. Ωστόσο, οι χρήστες ανεπιθύμητου περιεχομένου μπορούν να επωφεληθούν από αυτά τα προγράμματα.

Εάν η επωνυμία σας σχετίζεται με ανεπιθύμητο περιεχόμενο μάρκετινγκ, η άλλη αλληλογραφία που αποστέλλεται από εσάς ενδέχεται να επισημανθεί ως ανεπιθύμητη. Θα πρέπει να παρακολουθείτε τις συνδεδεμένες εταιρείες και να καταργείτε τυχόν συνδεδεμένες εταιρείες που αποστέλλουν ανεπιθύμητο περιεχόμενο.

Μορφοποίηση των μηνυμάτων σας για την παράδοση των Εισερχομένων

Αυτές οι οδηγίες μορφοποίησης μηνυμάτων αυξάνουν την πιθανότητα το Gmail να παραδώσει τα μηνύματά σας στα Εισερχόμενα και όχι στον φάκελο ανεπιθύμητων:μηνυμάτων:

  • Να μορφοποιείτε τα μηνύματα σύμφωνα με το πρότυπο μορφής διαδικτύου (RFC 5322).
  • Αν τα μηνύματά σας είναι σε μορφή σε HTML, μορφοποιήστε τα σύμφωνα με τα πρότυπα HTML.
  • Μη χρησιμοποιείτε HTML και CSS για την απόκρυψη του περιεχομένου στα μηνύματά σας. Η απόκρυψη περιεχομένου ενδέχεται να προκαλέσει την επισήμανση των μηνυμάτων ως ανεπιθύμητα.
  • Οι κεφαλίδες μηνυμάτων Από: θα πρέπει να περιλαμβάνουν μόνο μία διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπως φαίνεται σε αυτό το παράδειγμα:
    Από: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 
  • Συμπεριλαμβάνετε ένα έγκυρο πεδίο κεφαλίδας Αναγνωριστικού μηνύματος σε κάθε μήνυμα (RFC 5322).
  • Οι σύνδεσμοι στο σώμα του μηνύματος θα πρέπει να είναι ορατοί και εύληπτοι. Οι χρήστες θα πρέπει να γνωρίζουν πού θα πάνε όταν κάνουν κλικ σε συνδέσμους.
  • Τα στοιχεία του αποστολέα θα πρέπει να είναι ευκρινή και ορατά.
  • Τα θέματα των μηνυμάτων θα πρέπει να είναι συναφή και να μην είναι παραπλανητικά.
  • Μορφοποιείτε τους διεθνείς τομείς σύμφωνα με τις Οδηγίες υψηλής περιοριστικότητας της ενότητας 5.2 του Τεχνικού Προτύπου Unicode αρ. 39:
    • Έλεγχος ταυτότητας τομέα
    • Τομέας προέλευσης φακέλου (envelope From)
    • Τομέας φόρτου μεταφοράς δεδομένων (payload)
    • Τομέας απάντησης (reply-to)
    • Τομέας αποστολέα

Αυξήστε αργά τον όγκο αποστολής

Αν στείλετε πολλά μηνύματα, σας συνιστούμε:

  • να αποστέλλετε την αλληλογραφία με σταθερό ρυθμό να αποφεύγετε την αποστολή αλληλογραφίας σε ομάδες.
  • Ξεκινήστε με χαμηλό όγκο αποστολής και, στη συνέχεια, αυξήστε τον όγκο αργά και προοδευτικά.
  • Καθώς αυξάνετε τον όγκο αποστολής, παρακολουθείτε τακτικά τον ρυθμό αποστολής και τις απαντήσεις που ενδεχομένως λαμβάνετε. Η τακτική παρακολούθηση σάς επιτρέπει να μειώνετε τον όγκο αποστολής όταν ο ρυθμός αποστολής είναι περιορισμένος ή όταν αρχίζετε να βλέπετε σφάλματα.

Καθώς αυξάνετε σταδιακά τον όγκο των μηνυμάτων αποστολής, χρησιμοποιήστε τα εργαλεία Postmaster Tools για να παρακολουθήσετε την απόδοση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Σημαντικό: Η υπερβολικά γρήγορη αύξηση του όγκου αποστολής μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην παράδοση.

Οι παρακάτω παράγοντες επηρεάζουν το πόσο γρήγορα μπορείτε να αυξήσετε τον όγκο αποστολής:

  • Ο αριθμός των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που στέλνετε: Όσο περισσότερα μηνύματα στέλνετε, τόσο πιο αργά θα πρέπει να αυξήσετε τον όγκο αποστολής.
  • Η συχνότητα αποστολής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Μπορείτε να αυξήσετε τον όγκο αποστολής πιο γρήγορα όταν στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε καθημερινή, αντί για εβδομαδιαία βάση.
  • Σχόλια των παραληπτών σχετικά με τα μηνύματά σας: Βεβαιωθείτε ότι στέλνετε μηνύματα μόνο στους χρήστες που εγγράφονται στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και δίνετε στους χρήστες τη δυνατότητα να καταργήσουν την εγγραφή τους.

Ακολουθείτε τις προτεινόμενες πρακτικές IP

Εφαρμόζετε τις παρακάτω βέλτιστες πρακτικές για τους διακομιστές αλληλογραφίας που στέλνουν ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στους χρήστες του Gmail:

Επαληθεύστε την εγγραφή PTR του διακομιστή αποστολής

Σημαντικό: Η διεύθυνση IP αποστολής πρέπει να αντιστοιχεί στη διεύθυνση IP του ονόματος κεντρικού υπολογιστή που καθορίζεται στην εγγραφή δείκτη (PTR). Ο εγγραφές PTR ονομάζονται και εγγραφές αντίστροφου DNS.

Η διεύθυνση IP αποστολής που χρησιμοποιείτε πρέπει να έχει εγγραφή PTR. Οι εγγραφές PTR επαληθεύουν ότι το όνομα του κεντρικού υπολογιστή αποστολής σχετίζεται με τη διεύθυνση IP αποστολής. Κάθε διεύθυνση IP πρέπει να αντιστοιχεί σε ένα όνομα κεντρικού υπολογιστή στην εγγραφή PTR.

Ελέγξτε αν υπάρχει εγγραφή PTR με το εργαλείο intoDNS.

Παρακολουθήστε τον όγκο αποστολής

Σημαντικό: Για τους λογαριασμούς εργασίας και σχολείου, τα όρια αποστολής ισχύουν ακόμα και όταν οι παραλήπτες βρίσκονται σε διαφορετικούς τομείς του G Suite. Για παράδειγμα, μπορείτε να στείλετε αλληλογραφία σε χρήστες με διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που διαθέτουν τους τομείς your-company.net και other-company.com. Αν και οι τομείς είναι διαφορετικοί, αν και οι δύο τομείς έχουν το google.com ως εγγραφή MX, τα μηνύματα που αποστέλλονται σε αυτούς τους τομείς συνυπολογίζονται στο όριό σας.

Εάν χρησιμοποιείτε το G Suite ή το Gmail για αποστολή: Όταν φθάσετε το όριο αποστολής, το G Suite περιορίζει τον ρυθμό αποστολής μηνύματος για τη συγκεκριμένη διεύθυνση IP.

Ακολουθήστε αυτές τις προτάσεις για να παραμένετε εντός των ορίων IP αποστολής:

  • Να λαμβάνετε υπόψη τα όρια αποστολής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κατά την αποστολή από τομείς που διαθέτουν κεντρικό υπολογιστή MX του Google.com.
  • Περιορίζετε την αποστολή αλληλογραφίας από μία μεμονωμένη διεύθυνση IP με βάση τον τομέα εγγραφής MX και όχι τον τομέα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του παραλήπτη.
  • Παρακολουθείτε τις απαντήσεις για να αλλάζετε τα ποσοστά αποστολής, όπως απαιτείται για να παραμείνετε εντός αυτών των ορίων.

Παρακολουθείτε τη φήμη της κοινόχρηστης διεύθυνσης IP

Μια κοινόχρηστη διεύθυνση IP (κοινόχρηστο IP) είναι μια διεύθυνση IP που χρησιμοποιείται από περισσότερους από έναν αποστολείς αλληλογραφίας. Η δραστηριότητα όλων των αποστολέων στην κοινόχρηστη IP επηρεάζει τη φήμη όλων όσων χρησιμοποιούν αυτήν τη διεύθυνση IP.

Αν χρησιμοποιείτε κοινόχρηστη διεύθυνση IP για την αποστολή αλληλογραφίας, η αρνητική φήμη άλλου αποστολέα επηρεάζει αρνητικά και τη δική σας φήμη. Μια αρνητική φήμη μπορεί να επηρεάσει το ποσοστό προβολής σας.

Εάν χρησιμοποιείτε κοινόχρηστη διεύθυνση IP για την αποστολή αλληλογραφίας, σας συνιστούμε τα εξής βήματα:

  • Βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση IP δεν βρίσκεται σε οποιαδήποτε λίστα αποκλεισμού διαδικτύου. Τα μηνύματα από τις διευθύνσεις IP αποστολής που βρίσκονται σε λίστα αποκλεισμού μπορούν να επισημανθούν ως ανεπιθύμητα.
  • Αν χρησιμοποιείτε πάροχο υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την κοινόχρηστη διεύθυνση IP σας, χρησιμοποιήστε τα εργαλεία Postmaster Tools για να παρακολουθήσετε τη φήμη της κοινόχρηστης διεύθυνσης IP.

Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία Postmaster Tools για να παρακολουθείτε την απεσταλμένη αλληλογραφία

Χρησιμοποιήστε τα Postmaster Tools, για να λάβετε πληροφορίες σχετικά με την αλληλογραφία που στέλνετε στους χρήστες του Gmail, για παράδειγμα:

  • Πότε οι χρήστες επισημαίνουν τα μηνύματα ως ανεπιθύμητα
  • Γιατί ενδεχομένως δεν είναι δυνατή η παράδοση των μηνυμάτων σας
  • Εάν τα μηνύματά σας υποβάλλονται σε έλεγχο ταυτότητας
  • Τη φήμη του τομέα ή της διεύθυνσης IP σας και η επίδρασή της στα ποσοστά προβολής μηνυμάτων

Αντιμετώπιση προβλημάτων προβολής μηνυμάτων

Εάν χρησιμοποιείτε πάροχο υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Εάν χρησιμοποιείτε πάροχο υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αντιμετωπίζετε προβλήματα προβολής, επικοινωνήστε με τον πάροχό σας. Μάθετε αν χρησιμοποιούν τις βέλτιστες πρακτικές που αναφέρονται σε αυτό το άρθρο.

Χρησιμοποιήστε το MX Toolbox για έλεγχο των ρυθμίσεων τομέα

Χρησιμοποιήστε την Εργαλειοθήκη G Suite για να ελέγξετε και να διορθώσετε τις ρυθμίσεις για τον τομέα σας.

Επιδιόρθωση της πηγής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που απορρίφθηκε

Αν τα μηνύματά σας απορρίπτονται, ενδέχεται να εμφανιστεί ένα μήνυμα σφάλματος. Μάθετε περισσότερα σχετικά με το σφάλμα, για να μπορέσετε να λύσετε το πρόβλημα. Τα συνήθη μηνύματα σφάλματος είναι τα εξής:

  • 421, "4.7.0": Τα μηνύματα απορρίπτονται επειδή η διεύθυνση IP του διακομιστή αποστολής δεν βρίσκεται στη λίστα επιτρεπόμενων για τον τομέα του παραλήπτη.
  • 550, "5.7.1": Τα μηνύματα απορρίπτονται επειδή η διεύθυνση IP του διακομιστή αποστολής βρίσκεται σε μια λίστα IP σε αναστολή. Αυτό το σφάλμα ενδέχεται να εμφανιστεί εάν στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χρησιμοποιώντας μια κοινόχρηστη διεύθυνση IP με κακή φήμη.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και τα μηνύματα σφάλματος SMTP:

Διόρθωση σφαλμάτων εξουσιοδότησης IPv6

Ένα σφάλμα εξουσιοδότησης IPv6 μπορεί να σημαίνει ότι η εγγραφή PTR για τον διακομιστή αποστολής δεν χρησιμοποιεί IPv6. Εάν χρησιμοποιείτε πάροχο υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιεί εγγραφή PTR IPv6.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα σφάλματος εξουσιοδότησης IPv6:
550-5.7.1: Το μήνυμα δεν συμμορφώνεται με τις οδηγίες αποστολής IPv6 σχετικά με τις εγγραφές PTR και τον έλεγχο ταυτότητας.

Σχετικό άρθρο απο την Google : https://support.google.com/mail/answer/81126 

  • H Freespirits.gr ειδικεύεται στην ανάπτυξη ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων αλλά διαθέτει εξειδικευμένες γνώσεις σε παραμετροποίηση και λειτουργία διακομιστών φιλοξενίας ώστε να απολαμβάνετε ταχύτατες αποδόσεις αλλά και την μέγιστη ασφάλεια δεδομένων.
  • Επιπλέον σε όλα τα πακέτα φιλοξενίας μας ενσωματώνουμε όλα τα πρότυπα ασφαλείας ώστε να δοθεί το κύρος και η βαρύτητα που απαιτείται στο εταιρικό σας προφίλ.
  • Όλα τα πακέτα φιλοξενίας μας ενσωματώνουν πιστοποιητικό ασφαλείας στην ιστοσελίδα σας.
  • Όλα τα πακέτα φιλοξενίας μας ενσωματώνουν πιστοποιητικό ασφαλείας στο webmail.
  • Όλα τα πακέτα φιλοξενίας μας ενσωματώνουν πιστοποιητικό ασφαλείας και υπογραφή DMARK, DKIM και SPF στο mailbox σας.
  • Απολαμβάνετε τα οφέλη των φίλτρων που ενεργοποιούμε ώστε σε ποσοστό 99% να μην φτάνουν σε εσάς μηνύματα ενοχλητικής αλληλογραφίας αλλά και μηνύματα απάτης phishing που σκοπό έχουν να μολύνουν τα συστήματα σας και να υποκλέψουν στοιχεία.
  • Σας παρέχουμε δικό σας πάνελ διαχείρισης ώστε να μπορείτε να έχετε τουλάχιστον 14 email διευθύνσεις.
  • Μέσα από το πάνελ διαχείρισης έχετε την δυνατότητα να αποκτήσετε πρόσβαση στα αρχεία και τη βάση δεδομένων σας.
  • Μέσα από το πάνελ διαχείρισης έχετε δυνατότητα απεριόριστων ελέγχων με online Antivirus αν και εμείς εξασφαλίζουμε την υγιή κατάσταση των αρχείων και της βάσης δεδομένων σας.
  • Όλα τα πακέτα μας εξασφαλίζουν τα αρχεία σας από δωρεάν καθημερινό αντίγραφο ασφαλείας.
  • Εξασφαλίζουμε την άριστη λειτουργία του mail αλλά και την μέγιστη απόδοση στην λειτουργία της ιστοσελίδας σας.
 
Ελπίζουμε το παραπάνω άρθρο να σας βοήθησε ώστε να επιλύσετε κάποιο πρόβλημα ή να σας καθοδήγησε ώστε να ολοκληρώσετε μία διαδικασία σχετικά με την ιστοσελίδα σας γρηγορότερα. Αν το βρήκατε χρήσιμο και θέλετε να βαθμολογήσετε ή να αξιολογήσετε την freespirits για τις υπηρεσίες της παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ. Επιπλέον μπορείτε να μας βαθμολογήσετε στο facebook ή απλά να ακολουθήσετε την σελίδα μας ώστε να μένετε ενημερωμένοι για προσφορές αλλά και χρήσιμους οδηγούς / άρθρα κάνοντας κλικ εδώ.
 

Η Freespirits είναι η έξυπνη επιλογή!

Είτε είστε developer, web designer, διαχειρίζεστε ένα eshop, γράφετε άρθρα ή απλά προβάλετε την επιχείρηση σας, η freespirits μπορεί να σας βοηθήσει και να απογειώσει τις δυνατότητες σας. Κάντε και εσείς την έξυπνη κίνηση. Ελάτε στην ομάδα μας απελευθερώνοντας την σκέψη σας, ελάτε στην freespirits. Εδώ οι ιδέες σας γίνονται πράξη!

Οικονομία

Τα πακέτα φιλοξενίας μας είναι τα οικονομικότερα αλλά και τα πιό ευέλικτα στην αγορά. Χωρίς κρυφές χρεώσεις σας εγγυώμαστε άριστη ποιότητα υπηρεσιών.

Υποστήριξη

Είμαστε δίπλα σε κάθε βήμα σας για να εξασφαλίσουμε πως όλα δουλεύουν όπως πρέπει και χωρίς προβλήματα. Μοιραζόμαστε τη γνώση και ο στόχος είναι η επιτυχία σας! 

Εργαλεία

Σας παρέχουμε εργαλεία που επιταχύνουν την παραγωγικότητα και σας βοηθούν να αξιοποιήσετε το πακέτο σας στο έπακρο. Αποκτήστε τον έλεγχο και δημιουργήστε!  

Διαβάστηκε 33620 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 23 Φεβρουαρίου 2021 11:19
Albanidis Dim. Konstantinos

success Imagination is the beginning of creation smiley

www.freespirits.gr
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια

FAQ Freespirits

Συχνές Ερωτήσεις Για Τις Υπηρεσίες Μας

  • Να σας στείλω γραπτώς το αίτημα/απορία μου ή να σας καλέσω?

    Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας! Για την καλύτερη οργάνωση, εκτίμηση και διεκπεραίωση του αιτήματός σας, προτείνουμε να μας το στείλετε γραπτώς είτε μέσω email είτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Ο γραπτός λόγος έχει μεγαλύτερη βαρύτητα, καθώς μας επιτρέπει να εξετάζουμε τα αιτήματα με προσοχή, να τα καταγράφουμε σωστά και να διασφαλίζουμε ότι δεν θα παραβλεφθεί καμία λεπτομέρεια. Αν παρόλα αυτά προτιμάτε να μας καλέσετε, θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και τηλεφωνικά.

  • Μπορείτε να εμπλουτίζετε την σελίδα ή το eshop μου με νέο περιεχόμενο?

    Φυσικά! Μπορούμε, χρησιμοποιώντας κατάλληλα εργαλεία και δημιουργώντας ένα εξατομικευμένο προφίλ για την επιχείρησή σας, να προσθέτουμε τρία εβδομαδιαία άρθρα με σχετικές εικόνες και περιεχόμενο.

    Αυτά τα άρθρα παραμένουν στην ιστοσελίδα σας, ενισχύοντας την υγιή και πραγματικά χρήσιμη επισκεψιμότητα που χρειάζεστε από δυνητικούς πελάτες ενδιαφερόμενους για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

    Με αυτοματοποιημένα εργαλεία, φροντίζουμε να προωθούμε τους συνδέσμους των άρθρων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εξασφαλίζοντας κρίσιμα κλικ που αυξάνουν την επισκεψιμότητα και διευρύνουν τη βάση δυνητικών πελατών που ανακαλύπτουν την επιχείρησή σας.

    Αξιοποιούμε όλα τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για να παρέχουμε ποιοτικό, πρωτότυπο και χρήσιμο περιεχόμενο.

    Σε μηνιαία βάση, έχετε 12 νέα άρθρα, τα οποία θα σας κοστίσουν 242 € + Φ.Π.Α. Αυτά τα άρθρα παραμένουν στην ιστοσελίδα σας για πάντα. Η υπηρεσία μπορεί να παρέχεται και μεμονωμένα, με κάθε άρθρο να κοστίζει 30 € + Φ.Π.Α. Όπως καταλαβαίνετε, επιλέγοντας το πακέτο των 12 άρθρων, κερδίζετε μια έκπτωση 33%.
     

    Κατά τη διαδικασία αυτή, πραγματοποιούμε λεπτομερή ανεύρεση λέξεων-κλειδιών, καθορίζουμε τα μεταδεδομένα και παράλληλα ενημερώνουμε την πλατφόρμα της Google Search για κάθε νέο άρθρο, δημιουργώντας μια συνεχή ροή οργανικής επισκεψιμότητας.