Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου 2020 22:54

VM-Eshop : Διαχείριση προϊόντων - Πληροφορίες προϊόντων

Γράφτηκε από τον
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Στο παρακάτω άρθρο θα δούμε πως μπορούμε να διαχειριστούμε τα προϊόντα μας και συγκεκριμένα γίνεται επεξήγηση της πρώτης καρτέλας "Πληροφορίες προϊόντων"  με την χρήση του πάνελ διαχείρισης της Joomla σε συνδυασμό με το Virtuemart.

Βήμα 1ο

Συνδεόμαστε την joomla απο τo πάνελ διαχείρισης με τα στοιχεία πρόσβασης μας και στο link που σας έχει δοθεί. Ή συνδεόμαστε στο eshop κανονικά και έπειτα απο το μενού χρήστη μεταβαίνουμε στην διαχείριση του.

update pricevm1

ή 

login freespirits

Βήμα 2ο

Αφού συνδεθούμε στο πάνελ διαχείρισης επιλέγουμε απο αριστερά στο τροποποιημένο φιλικό μενού την επιλογή "Ρυθμίσεις καταστήματος"

control panel 1

Βήμα 4ο

Στην οθόνη που θα ανοίξει υπάρχουν αρκετές επιλογές αλλά για την διαχείριση των προϊόντων  στο eshop μας θα χρησιμοποιήσουμε για τον σκοπό μας τις παρακάτω επιλογές.

1. Αναζήτηση [1] συγκεκριμένου προϊόντος χρησιμοποιώντας ένα απο τα κριτήρια που επιθυμούμε π.χ. κωδικό, όνομα κ.λ.π

2. Αν βλέπουμε το είδος που θέλουμε να επεξεργαστούμε απλά κάνουμε κλικ στο όνομα του [2] ώστε να ανοίξει η καρτέλα του

3. Αν θέλουμε να προσθέσουμε νέο είδος κάνουμε κλικ στο κουμπί "Νέο" [3]

select product

 

Βήμα 5ο

Δημιουργώντας ή επιλέγοντας το είδος μας θα δούμε την πρώτη καρτέλα που είναι οι "Πληροφορίες Προϊόντος"

Τα διαθέσιμα πεδία σε αυτήν τη καρτέλα  αναλύονται παρακάτω

product information

 Στη καρτέλα "Πληροφορίες προϊόντων όπως φαίνεται παραπάνω μπορούμε να κάνουμε αλλαγές στα παρακάτω πεδία ή να προσθέσουμε (όταν κάνουμε εισαγωγή είδους)

Πεδίο Νο1. ( Όνομα προϊόντος | Απαιτείται) : Εδώ καθορίζουμε το όνομα του προϊόντος / είδους που θα εισάγουμε ή αλλάζουμε το ήδη υπάρχον όνομα του με το επιθυμητό.

Πεδίο Νο2 ( SKU προϊόντος | Απαιτείται) : Το πεδίο αυτό καθορίζει τον κωδικό προϊόντος και πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι μοναδικό για κάθε προϊόν που εισάγουμε ή μεταβάλουμε. 

Πεδίο Νο3 ( Κατασκευαστής | Προαιρετικό ) : Στο πεδίο αυτό καθορίζουμε προαιρετικά  τον κατασκευαστή του προϊόντος. (Θα πρέπει να τον έχουμε προσθέσει πριν απο το μενού "Κατασκευαστές"

Πεδίο Νο4 ( Κατηγορία | Απαιτείται ) : Στο πεδίο αυτό καθορίζουμε την κατηγορία ή και τις κατηγορίες που ανήκει το προϊόν . (Θα πρέπει να τις έχουμε προσθέσει απο το μενού "Κατηγορίες Προϊόντων"

Πεδίο Νο5 ( Τιμολόγηση προϊόντος | Απαιτείται ) : Στο πεδίο αυτό καθορίζουμε το κόστος του προϊόντος. Αν θέλουμε μπορούμε απλά να γράψουμε την τελική λιανική τιμή στο πλαίσιο "Τελική Τιμή" και αφού επιλέξουμε το "Υπολογισμός Κόστους" θα συμπληρωθούν με την αποθήκευση όλα τα υπόλοιπα πεδία. Οπότε αν υπάρχει προκαθορισμένο το Φ.Π.Α. ή κάποια έκπτωση θα υπολογιστεί αυτόματα και θα διαμορφώσει την τιμή του προϊόντος.

Πεδίο Νο6 ( Δημοσιευμένο | Προαιρετικό ) : Επιλέγοντας το συγκεκριμένο κουτάκι θα ενεργοποιήσουμε το προϊόν ή αν θέλουμε να κάνουμε διορθώσεις ενώ είναι ενεργό μπορούμε να το απενεργοποιήσουμε. 

Πεδίο Νο6 ( Ειδικό | Προαιρετικό ) : Επιλέγοντας το συγκεκριμένο κουτάκι θα θέσουμε το προϊόν σαν ειδικό (special). Είναι μια επιλογή επιπλέον φίλτρου που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κάποιο module.

Πεδίο Νο6 ( Discontinued | Προαιρετικό ) : Επιλέγοντας το συγκεκριμένο κουτάκι καθορίζουμε αν για το προϊόν έχει παύσει η παραγωγή του ή έχουμε σταματήσει να το εμπορευόμαστε. 

Πεδίο Νο7 ( Ψευδώνυμο | Απαιτείται ) : Το ψευδώνυνο ή αλλιώς alias συμπληρώνεται αυτόματα κατά την αποθήκευση σύμφωνα με το όνομα που έχουμε δώσει στο προϊόν αλλά μπορούμε αν θέλουμε να το αλλάξουμε.

Πεδίο Νο8 ( GTIN, EAN,ISBN, MPN | Προαιρετικό ) : Σε κάποια προϊόντα είναι απαραίτητο να συμπληρώσουμε τα συγκεκριμένα πεδία αλλά δεν είναι υποχρεωτικά.

Πεδίο Νο9 ( Εσωτερική σημείωση | Προαιρετικό ) : Το πεδίο εσωτερικής σημείωσης δεν είναι υποχρεωτικό και είναι για παρατηρήσεις του διαχειριστή.

 

Όλα τα παραπάνω θα έχουν τα παρακάτω αποτελέσματα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και στην προβολή λεπτομεριών στο προϊόν μας.

result frontend1

   

 

 

*Όλα τα παραπάνω πεδία αφορούν πεδία πίνακα στην βάση δεδομένων του εκάστοτε ηλεκτρονικού καταστήματος οπότε φυσικά και είναι διαθέσιμα και στην μαζική ενημέρωση με την χρήση του CSV ή XML αρχείου που θα αναλύσουμε σε άλλο άρθρο. Η λειτουργία και το επιπλέον component προσφέρεται σε όλα τα πακέτα που αφορούν την διαχείριση ενός ολοκληρωμένου eshop για κάθε τύπο επαγγελματία και είναι χρήσιμη όταν τα παραπάνω στοιχεία μεταβάλλονται τακτικά, οπότε καθίσταται αδύνατη και χρονοβόρα, η μεμονωμένη ενημέρωση τους.

Η Freespirits είναι η έξυπνη επιλογή!

Είτε είστε developer, web designer, διαχειρίζεστε ένα eshop, γράφετε άρθρα ή απλά προβάλετε την επιχείρηση σας, η freespirits μπορεί να σας βοηθήσει και να απογειώσει τις δυνατότητες σας. Κάντε και εσείς την έξυπνη κίνηση. Ελάτε στην ομάδα μας απελευθερώνοντας την σκέψη σας, ελάτε στην freespirits. Εδώ οι ιδέες σας γίνονται πράξη!

Οικονομία

Τα πακέτα φιλοξενίας μας είναι τα οικονομικότερα αλλά και τα πιό ευέλικτα στην αγορά. Χωρίς κρυφές χρεώσεις σας εγγυώμαστε άριστη ποιότητα υπηρεσιών.

Υποστήριξη

Είμαστε δίπλα σε κάθε βήμα σας για να εξασφαλίσουμε πως όλα δουλεύουν όπως πρέπει και χωρίς προβλήματα. Μοιραζόμαστε τη γνώση και ο στόχος είναι η επιτυχία σας! 

Εργαλεία

Σας παρέχουμε εργαλεία που επιταχύνουν την παραγωγικότητα και σας βοηθούν να αξιοποιήσετε το πακέτο σας στο έπακρο. Αποκτήστε τον έλεγχο και δημιουργήστε!  

Διαβάστηκε 1374 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 23 Φεβρουαρίου 2021 11:18
Albanidis Dim. Konstantinos

success Imagination is the beginning of creation smiley

www.freespirits.gr | Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια

FAQ Freespirits

Συχνές Ερωτήσεις Για Τις Υπηρεσίες Μας

  • Να σας στείλω γραπτώς το αίτημα/απορία μου ή να σας καλέσω?

    Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας! Για την καλύτερη οργάνωση, εκτίμηση και διεκπεραίωση του αιτήματός σας, προτείνουμε να μας το στείλετε γραπτώς είτε μέσω email είτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Ο γραπτός λόγος έχει μεγαλύτερη βαρύτητα, καθώς μας επιτρέπει να εξετάζουμε τα αιτήματα με προσοχή, να τα καταγράφουμε σωστά και να διασφαλίζουμε ότι δεν θα παραβλεφθεί καμία λεπτομέρεια. Αν παρόλα αυτά προτιμάτε να μας καλέσετε, θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και τηλεφωνικά.

  • Μπορείτε να εμπλουτίζετε την σελίδα ή το eshop μου με νέο περιεχόμενο?

    Φυσικά! Μπορούμε, χρησιμοποιώντας κατάλληλα εργαλεία και δημιουργώντας ένα εξατομικευμένο προφίλ για την επιχείρησή σας, να προσθέτουμε τρία εβδομαδιαία άρθρα με σχετικές εικόνες και περιεχόμενο.

    Αυτά τα άρθρα παραμένουν στην ιστοσελίδα σας, ενισχύοντας την υγιή και πραγματικά χρήσιμη επισκεψιμότητα που χρειάζεστε από δυνητικούς πελάτες ενδιαφερόμενους για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

    Με αυτοματοποιημένα εργαλεία, φροντίζουμε να προωθούμε τους συνδέσμους των άρθρων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εξασφαλίζοντας κρίσιμα κλικ που αυξάνουν την επισκεψιμότητα και διευρύνουν τη βάση δυνητικών πελατών που ανακαλύπτουν την επιχείρησή σας.

    Αξιοποιούμε όλα τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για να παρέχουμε ποιοτικό, πρωτότυπο και χρήσιμο περιεχόμενο.

    Σε μηνιαία βάση, έχετε 12 νέα άρθρα, τα οποία θα σας κοστίσουν 242 € + Φ.Π.Α. Αυτά τα άρθρα παραμένουν στην ιστοσελίδα σας για πάντα. Η υπηρεσία μπορεί να παρέχεται και μεμονωμένα, με κάθε άρθρο να κοστίζει 30 € + Φ.Π.Α. Όπως καταλαβαίνετε, επιλέγοντας το πακέτο των 12 άρθρων, κερδίζετε μια έκπτωση 33%.
     

    Κατά τη διαδικασία αυτή, πραγματοποιούμε λεπτομερή ανεύρεση λέξεων-κλειδιών, καθορίζουμε τα μεταδεδομένα και παράλληλα ενημερώνουμε την πλατφόρμα της Google Search για κάθε νέο άρθρο, δημιουργώντας μια συνεχή ροή οργανικής επισκεψιμότητας.