Σάββατο, 12 Δεκεμβρίου 2020 22:03

VM-Eshop : Διαχείριση προϊόντων - Περιγραφή προϊόντων

Γράφτηκε από τον
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Στο παρακάτω άρθρο θα δούμε πως μπορούμε να διαχειριστούμε τα προϊόντα μας και συγκεκριμένα γίνεται επεξήγηση της δεύτερης καρτέλας "Περιγραφή προϊόντων"  με την χρήση του πάνελ διαχείρισης της Joomla σε συνδυασμό με το Virtuemart.

Βήμα 1ο

Συνδεόμαστε την joomla απο τo πάνελ διαχείρισης με τα στοιχεία πρόσβασης μας και στο link που σας έχει δοθεί. Ή συνδεόμαστε στο eshop κανονικά και έπειτα απο το μενού χρήστη μεταβαίνουμε στην διαχείριση του.

update pricevm1

ή 

login freespirits

Βήμα 2ο

Αφού συνδεθούμε στο πάνελ διαχείρισης επιλέγουμε απο αριστερά στο τροποποιημένο φιλικό μενού την επιλογή "Ρυθμίσεις καταστήματος"

control panel 1

Βήμα 3ο

Στην οθόνη που θα ανοίξει υπάρχουν αρκετές επιλογές αλλά για την διαχείριση των προϊόντων  στο eshop μας θα χρησιμοποιήσουμε για τον σκοπό μας τις παρακάτω επιλογές.

1. Αναζήτηση [1] συγκεκριμένου προϊόντος χρησιμοποιώντας ένα απο τα κριτήρια που επιθυμούμε π.χ. κωδικό, όνομα κ.λ.π

2. Αν βλέπουμε το είδος που θέλουμε να επεξεργαστούμε απλά κάνουμε κλικ στο όνομα του [2] ώστε να ανοίξει η καρτέλα του

3. Αν θέλουμε να προσθέσουμε νέο είδος κάνουμε κλικ στο κουμπί "Νέο" [3]

select product

 

Βήμα 4ο

Δημιουργώντας ή επιλέγοντας το είδος μας θα δούμε την πρώτη καρτέλα που είναι οι "Πληροφορίες Προϊόντος". 

Σε αυτό το άρθρο βοήθειας θα επικεντρωθούμε στην καρτέλα "Περιγραφή προϊόντος". Οπότε κάνουμε κλικ σε αυτή την καρτέλα όπως φαίνεται παρακάτω.

 

 product description no1

 

 

Τα διαθέσιμα πεδία σε αυτήν τη καρτέλα  αναλύονται παρακάτω

product description no2

 Στη καρτέλα "Περιγραφή προϊόντος" όπως φαίνεται παραπάνω μπορούμε να κάνουμε αλλαγές στα παρακάτω πεδία ή να προσθέσουμε (όταν κάνουμε εισαγωγή είδους)

Πεδίο Νο1. ( Σύντομη περιγραφή | Προαιρετικό ) : Εδώ καθορίζουμε την σύντομη περιγραφή του προϊόντος / είδους.

Πεδίο Νο2 ( Περιγραφή προϊόντος | Προαιρετικό ) : Στο πεδίο αυτό καθορίζουμε την πλήρη περιγραφή του προϊόντος. Υπάρχει η δυνατότητα χρήσης του ενσωματωμένου επεξεργαστή κειμένου που μας δίνει την δυνατότητα να προσθέσουμε πίνακες, αλλαγή γραμματοσειράς κ.λ.π. όπως θα δουλεύαμε σε οποιονδήποτε κειμενογράφο στο υπολογιστή μας (openoffice, libreoffice ή Microsoft Office)  

Πεδίο Νο3 ( Πληροφορίες meta | Προαιρετικό ) : Στο πεδίο αυτό καθορίζουμε προαιρετικά  τα μεταδεδομένα μας που αφορούν το προϊόν. Είναι βοηθητικά πεδία που βελτιώνουν την κατάταξη του eshop μας στις μηχανές αναζήτησης όπως το Google, Yahoo, Microsoft Bing κ.α.

 

Όλα τα παραπάνω θα έχουν τα παρακάτω αποτελέσματα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και στην προβολή λεπτομεριών στο προϊόν μας.

product description no3

   

 

 

Η Freespirits είναι η έξυπνη επιλογή!

Είτε είστε developer, web designer, διαχειρίζεστε ένα eshop, γράφετε άρθρα ή απλά προβάλετε την επιχείρηση σας, η freespirits μπορεί να σας βοηθήσει και να απογειώσει τις δυνατότητες σας. Κάντε και εσείς την έξυπνη κίνηση. Ελάτε στην ομάδα μας απελευθερώνοντας την σκέψη σας, ελάτε στην freespirits. Εδώ οι ιδέες σας γίνονται πράξη!

Οικονομία

Τα πακέτα φιλοξενίας μας είναι τα οικονομικότερα αλλά και τα πιό ευέλικτα στην αγορά. Χωρίς κρυφές χρεώσεις σας εγγυώμαστε άριστη ποιότητα υπηρεσιών.

Υποστήριξη

Είμαστε δίπλα σε κάθε βήμα σας για να εξασφαλίσουμε πως όλα δουλεύουν όπως πρέπει και χωρίς προβλήματα. Μοιραζόμαστε τη γνώση και ο στόχος είναι η επιτυχία σας! 

Εργαλεία

Σας παρέχουμε εργαλεία που επιταχύνουν την παραγωγικότητα και σας βοηθούν να αξιοποιήσετε το πακέτο σας στο έπακρο. Αποκτήστε τον έλεγχο και δημιουργήστε!  

Διαβάστηκε 1300 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 23 Φεβρουαρίου 2021 11:17
Albanidis Dim. Konstantinos

success Imagination is the beginning of creation smiley

www.freespirits.gr | Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια

FAQ Freespirits

Συχνές Ερωτήσεις Για Τις Υπηρεσίες Μας

  • Να σας στείλω γραπτώς το αίτημα/απορία μου ή να σας καλέσω?

    Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας! Για την καλύτερη οργάνωση, εκτίμηση και διεκπεραίωση του αιτήματός σας, προτείνουμε να μας το στείλετε γραπτώς είτε μέσω email είτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Ο γραπτός λόγος έχει μεγαλύτερη βαρύτητα, καθώς μας επιτρέπει να εξετάζουμε τα αιτήματα με προσοχή, να τα καταγράφουμε σωστά και να διασφαλίζουμε ότι δεν θα παραβλεφθεί καμία λεπτομέρεια. Αν παρόλα αυτά προτιμάτε να μας καλέσετε, θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και τηλεφωνικά.

  • Μπορείτε να εμπλουτίζετε την σελίδα ή το eshop μου με νέο περιεχόμενο?

    Φυσικά! Μπορούμε, χρησιμοποιώντας κατάλληλα εργαλεία και δημιουργώντας ένα εξατομικευμένο προφίλ για την επιχείρησή σας, να προσθέτουμε τρία εβδομαδιαία άρθρα με σχετικές εικόνες και περιεχόμενο.

    Αυτά τα άρθρα παραμένουν στην ιστοσελίδα σας, ενισχύοντας την υγιή και πραγματικά χρήσιμη επισκεψιμότητα που χρειάζεστε από δυνητικούς πελάτες ενδιαφερόμενους για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

    Με αυτοματοποιημένα εργαλεία, φροντίζουμε να προωθούμε τους συνδέσμους των άρθρων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εξασφαλίζοντας κρίσιμα κλικ που αυξάνουν την επισκεψιμότητα και διευρύνουν τη βάση δυνητικών πελατών που ανακαλύπτουν την επιχείρησή σας.

    Αξιοποιούμε όλα τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για να παρέχουμε ποιοτικό, πρωτότυπο και χρήσιμο περιεχόμενο.

    Σε μηνιαία βάση, έχετε 12 νέα άρθρα, τα οποία θα σας κοστίσουν 242 € + Φ.Π.Α. Αυτά τα άρθρα παραμένουν στην ιστοσελίδα σας για πάντα. Η υπηρεσία μπορεί να παρέχεται και μεμονωμένα, με κάθε άρθρο να κοστίζει 30 € + Φ.Π.Α. Όπως καταλαβαίνετε, επιλέγοντας το πακέτο των 12 άρθρων, κερδίζετε μια έκπτωση 33%.
     

    Κατά τη διαδικασία αυτή, πραγματοποιούμε λεπτομερή ανεύρεση λέξεων-κλειδιών, καθορίζουμε τα μεταδεδομένα και παράλληλα ενημερώνουμε την πλατφόρμα της Google Search για κάθε νέο άρθρο, δημιουργώντας μια συνεχή ροή οργανικής επισκεψιμότητας.