Κυριακή, 13 Δεκεμβρίου 2020 03:14

VM-Eshop : Διαχείριση προϊόντων - Κατάσταση προϊόντων

Γράφτηκε από τον
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Στο παρακάτω άρθρο θα δούμε πως μπορούμε να διαχειριστούμε τα προϊόντα μας και συγκεκριμένα γίνεται επεξήγηση της τρίτης καρτέλας "Κατάσταση προϊόντων"  με την χρήση του πάνελ διαχείρισης της Joomla σε συνδυασμό με το Virtuemart.

Βήμα 1ο

Συνδεόμαστε την joomla απο τo πάνελ διαχείρισης με τα στοιχεία πρόσβασης μας και στο link που σας έχει δοθεί. Ή συνδεόμαστε στο eshop κανονικά και έπειτα απο το μενού χρήστη μεταβαίνουμε στην διαχείριση του.

update pricevm1

ή 

login freespirits

Βήμα 2ο

Αφού συνδεθούμε στο πάνελ διαχείρισης επιλέγουμε απο αριστερά στο τροποποιημένο φιλικό μενού την επιλογή "Ρυθμίσεις καταστήματος"

control panel 1

Βήμα 3ο

Στην οθόνη που θα ανοίξει υπάρχουν αρκετές επιλογές αλλά για την διαχείριση των προϊόντων  στο eshop μας θα χρησιμοποιήσουμε για τον σκοπό μας τις παρακάτω επιλογές.

1. Αναζήτηση [1] συγκεκριμένου προϊόντος χρησιμοποιώντας ένα απο τα κριτήρια που επιθυμούμε π.χ. κωδικό, όνομα κ.λ.π

2. Αν βλέπουμε το είδος που θέλουμε να επεξεργαστούμε απλά κάνουμε κλικ στο όνομα του [2] ώστε να ανοίξει η καρτέλα του

3. Αν θέλουμε να προσθέσουμε νέο είδος κάνουμε κλικ στο κουμπί "Νέο" [3]

select product

 

Βήμα 4ο

Δημιουργώντας ή επιλέγοντας το είδος μας θα δούμε την πρώτη καρτέλα που είναι οι "Πληροφορίες Προϊόντος". 

Σε αυτό το άρθρο βοήθειας θα επικεντρωθούμε στην καρτέλα "Κατάσταση προϊόντος". Οπότε κάνουμε κλικ σε αυτή την καρτέλα όπως φαίνεται παρακάτω.

  product status no1

 

Τα διαθέσιμα πεδία σε αυτήν τη καρτέλα  αναλύονται παρακάτω

product status no2

 Στη καρτέλα "Κατάσταση προϊόντος" όπως φαίνεται παραπάνω μπορούμε να κάνουμε αλλαγές στα παρακάτω πεδία ή να προσθέσουμε (όταν κάνουμε εισαγωγή είδους)

Πεδίο Νο1. ( Σε διαθεσιμότητα | Προαιρετικό ) : Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το πεδίο αν θέλετε να παρακολουθείτε το απόθεμα σας.  Υπολογίζει πόσα τεμάχια διαθέτετε σε stock. Η ποσότητα επηρεάζεται και μειώνεται σύμφωνα με τις τρέχουσες παραγγελίες. Μπορεί να ρυθμιστεί το κατάστημα  VirtueMart ώστε να αποφεύγεται παραγγελία όταν το απόθεμα είναι μηδενικό.

Πεδίο Νο2 ( Καπαρωμένα, Προϊόντα σε παραγγελία | Προαιρετικό ) : Εδώ εμφανίζεται η ποσότητα του είδους που βρίσκεται δεσμευμένο σε παραγγελία όπου η κατάσταση της παραγγελίας βρίσκεται σε «Δεσμευμένο». Είναι προτιμότερο αυτό το πεδίο να ελέγχεται αυτόματα από την λειτουργία των παραγγελιών.

Πεδίο Νο3 ( Ειδοποίηση χαμηλού στοκ | Προαιρετικό ) : Το πεδίο αυτό χρησιμοποιείται ώστε να αποστέλλεται ένα αυτόματο email υπενθύμισης όταν το προϊόν σας πλησιάζει στο να εξαντληθεί ποσοτικά ώστε να προνοήσετε να κάνετε νέες αγορές. Αν για παράδειγμα καθορίσετε στο πεδίο αυτό το νούμερο 3 θα λάβετε μια υπενθύμιση όταν το απόθεμα στο είδος αυτό γίνει τρία.

Πεδίο Νο4. ( Ελάχιστη Ποσότητα Αγοράς | Προαιρετικό ) : Ορίστε έναν ελάχιστο αριθμό προϊόντων που μπορούν να αγοραστούν από τον πελάτη. Ο πελάτης θα δει σχετική προειδοποίηση σε ένα πλαίσιο μόνο σε περίπτωση που η παραγγελθείσα ποσότητα είναι μικρότερη της απαιτούμενης ελάχιστης ποσότητας αγοράς.

Πεδίο Νο5 ( Μέγιστη Ποσότητα Αγοράς | Προαιρετικό ) : Ορίστε έναν μέγιστο αριθμό προϊόντων που μπορούν να αγοραστούν από τον πελάτη. Ο πελάτης θα δει σχετική προειδοποίηση σε ένα πλαίσιο μόνο σε περίπτωση που η παραγγελθείσα ποσότητα είναι μεγαλύτερη της απαιτούμενης μέγιστης ποσότητας αγοράς.

Πεδίο Νο6 ( Ημερομηνία Διαθεσιμότητας | Προαιρετικό ) : Αν το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο ακόμη, μπορείτε εδώ να καθορίσετε μια προβλεπόμενη ημερομηνία παραλαβής.

Πεδίο Νο7. ( Διαθεσιμότητα | Προαιρετικό ) : Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το πλαίσιο εάν θέλετε να αναφέρετε πότε το προϊόν σας θα είναι διαθέσιμο για παραλαβή μετά την παραγγελία. Για παράδειγμα, μπορείτε να αναφέρετε "48 ώρες", "Τώρα σε απόθεμα!", Κ.λπ. Ο πελάτης θα δει αυτές τις πληροφορίες μαζί με τις λεπτομέρειες του προϊόντος. Στο ίδιο σημείο μπορεί να καθοριστεί να εμφανίζεται και μια σχετική εικόνα π.χ. "Άμεσα διαθέσιμο"

Πεδίο Νο8 ( Στείλτε ένα email στους αγοραστές | Προαιρετικό ) : Σε αυτήν την ενότητα θα δείτε μια λίστα αγοραστών που αγόρασαν το συγκεκριμένο προϊόν σε περίπτωση που έχετε αλλάξει την κατάσταση των παραγγελιών τους σε «Αποστολή» στη λίστα παραγγελιών. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποστολή μηνυμάτων (email) σχετικά με το είδος ως παρακολούθηση κατάστασης ή ενημέρωσης στους πελάτες σας.

 

 

*Όλα τα παραπάνω πεδία αφορούν πεδία πίνακα στην βάση δεδομένων του εκάστοτε ηλεκτρονικού καταστήματος οπότε φυσικά και είναι διαθέσιμα και στην μαζική ενημέρωση με την χρήση του CSV ή XML αρχείου που θα αναλύσουμε σε άλλο άρθρο. Η λειτουργία και το επιπλέον component προσφέρεται σε όλα τα πακέτα που αφορούν την διαχείριση ενός ολοκληρωμένου eshop για κάθε τύπο επαγγελματία και είναι χρήσιμη όταν τα παραπάνω στοιχεία μεταβάλλονται τακτικά, οπότε καθίσταται αδύνατη και χρονοβόρα, η μεμονωμένη ενημέρωση τους.

 

Η Freespirits είναι η έξυπνη επιλογή!

Είτε είστε developer, web designer, διαχειρίζεστε ένα eshop, γράφετε άρθρα ή απλά προβάλετε την επιχείρηση σας, η freespirits μπορεί να σας βοηθήσει και να απογειώσει τις δυνατότητες σας. Κάντε και εσείς την έξυπνη κίνηση. Ελάτε στην ομάδα μας απελευθερώνοντας την σκέψη σας, ελάτε στην freespirits. Εδώ οι ιδέες σας γίνονται πράξη!

Οικονομία

Τα πακέτα φιλοξενίας μας είναι τα οικονομικότερα αλλά και τα πιό ευέλικτα στην αγορά. Χωρίς κρυφές χρεώσεις σας εγγυώμαστε άριστη ποιότητα υπηρεσιών.

Υποστήριξη

Είμαστε δίπλα σε κάθε βήμα σας για να εξασφαλίσουμε πως όλα δουλεύουν όπως πρέπει και χωρίς προβλήματα. Μοιραζόμαστε τη γνώση και ο στόχος είναι η επιτυχία σας! 

Εργαλεία

Σας παρέχουμε εργαλεία που επιταχύνουν την παραγωγικότητα και σας βοηθούν να αξιοποιήσετε το πακέτο σας στο έπακρο. Αποκτήστε τον έλεγχο και δημιουργήστε!  

Διαβάστηκε 1391 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 23 Φεβρουαρίου 2021 11:17
Albanidis Dim. Konstantinos

success Imagination is the beginning of creation smiley

www.freespirits.gr | Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια

FAQ Freespirits

Συχνές Ερωτήσεις Για Τις Υπηρεσίες Μας

  • Να σας στείλω γραπτώς το αίτημα/απορία μου ή να σας καλέσω?

    Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας! Για την καλύτερη οργάνωση, εκτίμηση και διεκπεραίωση του αιτήματός σας, προτείνουμε να μας το στείλετε γραπτώς είτε μέσω email είτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Ο γραπτός λόγος έχει μεγαλύτερη βαρύτητα, καθώς μας επιτρέπει να εξετάζουμε τα αιτήματα με προσοχή, να τα καταγράφουμε σωστά και να διασφαλίζουμε ότι δεν θα παραβλεφθεί καμία λεπτομέρεια. Αν παρόλα αυτά προτιμάτε να μας καλέσετε, θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και τηλεφωνικά.

  • Μπορείτε να εμπλουτίζετε την σελίδα ή το eshop μου με νέο περιεχόμενο?

    Φυσικά! Μπορούμε, χρησιμοποιώντας κατάλληλα εργαλεία και δημιουργώντας ένα εξατομικευμένο προφίλ για την επιχείρησή σας, να προσθέτουμε τρία εβδομαδιαία άρθρα με σχετικές εικόνες και περιεχόμενο.

    Αυτά τα άρθρα παραμένουν στην ιστοσελίδα σας, ενισχύοντας την υγιή και πραγματικά χρήσιμη επισκεψιμότητα που χρειάζεστε από δυνητικούς πελάτες ενδιαφερόμενους για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

    Με αυτοματοποιημένα εργαλεία, φροντίζουμε να προωθούμε τους συνδέσμους των άρθρων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εξασφαλίζοντας κρίσιμα κλικ που αυξάνουν την επισκεψιμότητα και διευρύνουν τη βάση δυνητικών πελατών που ανακαλύπτουν την επιχείρησή σας.

    Αξιοποιούμε όλα τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για να παρέχουμε ποιοτικό, πρωτότυπο και χρήσιμο περιεχόμενο.

    Σε μηνιαία βάση, έχετε 12 νέα άρθρα, τα οποία θα σας κοστίσουν 242 € + Φ.Π.Α. Αυτά τα άρθρα παραμένουν στην ιστοσελίδα σας για πάντα. Η υπηρεσία μπορεί να παρέχεται και μεμονωμένα, με κάθε άρθρο να κοστίζει 30 € + Φ.Π.Α. Όπως καταλαβαίνετε, επιλέγοντας το πακέτο των 12 άρθρων, κερδίζετε μια έκπτωση 33%.
     

    Κατά τη διαδικασία αυτή, πραγματοποιούμε λεπτομερή ανεύρεση λέξεων-κλειδιών, καθορίζουμε τα μεταδεδομένα και παράλληλα ενημερώνουμε την πλατφόρμα της Google Search για κάθε νέο άρθρο, δημιουργώντας μια συνεχή ροή οργανικής επισκεψιμότητας.