VM-Eshop : Διαχείριση προϊόντων - Κατάσταση προϊόντων
Γράφτηκε από τον Albanidis Dim. KonstantinosΣτο παρακάτω άρθρο θα δούμε πως μπορούμε να διαχειριστούμε τα προϊόντα μας και συγκεκριμένα γίνεται επεξήγηση της τρίτης καρτέλας "Κατάσταση προϊόντων" με την χρήση του πάνελ διαχείρισης της Joomla σε συνδυασμό με το Virtuemart.
Βήμα 1ο
Συνδεόμαστε την joomla απο τo πάνελ διαχείρισης με τα στοιχεία πρόσβασης μας και στο link που σας έχει δοθεί. Ή συνδεόμαστε στο eshop κανονικά και έπειτα απο το μενού χρήστη μεταβαίνουμε στην διαχείριση του.
ή
Βήμα 2ο
Αφού συνδεθούμε στο πάνελ διαχείρισης επιλέγουμε απο αριστερά στο τροποποιημένο φιλικό μενού την επιλογή "Ρυθμίσεις καταστήματος"
Βήμα 3ο
Στην οθόνη που θα ανοίξει υπάρχουν αρκετές επιλογές αλλά για την διαχείριση των προϊόντων στο eshop μας θα χρησιμοποιήσουμε για τον σκοπό μας τις παρακάτω επιλογές.
1. Αναζήτηση [1] συγκεκριμένου προϊόντος χρησιμοποιώντας ένα απο τα κριτήρια που επιθυμούμε π.χ. κωδικό, όνομα κ.λ.π
2. Αν βλέπουμε το είδος που θέλουμε να επεξεργαστούμε απλά κάνουμε κλικ στο όνομα του [2] ώστε να ανοίξει η καρτέλα του
3. Αν θέλουμε να προσθέσουμε νέο είδος κάνουμε κλικ στο κουμπί "Νέο" [3]
Βήμα 4ο
Δημιουργώντας ή επιλέγοντας το είδος μας θα δούμε την πρώτη καρτέλα που είναι οι "Πληροφορίες Προϊόντος".
Σε αυτό το άρθρο βοήθειας θα επικεντρωθούμε στην καρτέλα "Κατάσταση προϊόντος". Οπότε κάνουμε κλικ σε αυτή την καρτέλα όπως φαίνεται παρακάτω.
Τα διαθέσιμα πεδία σε αυτήν τη καρτέλα αναλύονται παρακάτω
Στη καρτέλα "Κατάσταση προϊόντος" όπως φαίνεται παραπάνω μπορούμε να κάνουμε αλλαγές στα παρακάτω πεδία ή να προσθέσουμε (όταν κάνουμε εισαγωγή είδους)
Πεδίο Νο1. ( Σε διαθεσιμότητα | Προαιρετικό ) : Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το πεδίο αν θέλετε να παρακολουθείτε το απόθεμα σας. Υπολογίζει πόσα τεμάχια διαθέτετε σε stock. Η ποσότητα επηρεάζεται και μειώνεται σύμφωνα με τις τρέχουσες παραγγελίες. Μπορεί να ρυθμιστεί το κατάστημα VirtueMart ώστε να αποφεύγεται παραγγελία όταν το απόθεμα είναι μηδενικό.
Πεδίο Νο2 ( Καπαρωμένα, Προϊόντα σε παραγγελία | Προαιρετικό ) : Εδώ εμφανίζεται η ποσότητα του είδους που βρίσκεται δεσμευμένο σε παραγγελία όπου η κατάσταση της παραγγελίας βρίσκεται σε «Δεσμευμένο». Είναι προτιμότερο αυτό το πεδίο να ελέγχεται αυτόματα από την λειτουργία των παραγγελιών.
Πεδίο Νο3 ( Ειδοποίηση χαμηλού στοκ | Προαιρετικό ) : Το πεδίο αυτό χρησιμοποιείται ώστε να αποστέλλεται ένα αυτόματο email υπενθύμισης όταν το προϊόν σας πλησιάζει στο να εξαντληθεί ποσοτικά ώστε να προνοήσετε να κάνετε νέες αγορές. Αν για παράδειγμα καθορίσετε στο πεδίο αυτό το νούμερο 3 θα λάβετε μια υπενθύμιση όταν το απόθεμα στο είδος αυτό γίνει τρία.
Πεδίο Νο4. ( Ελάχιστη Ποσότητα Αγοράς | Προαιρετικό ) : Ορίστε έναν ελάχιστο αριθμό προϊόντων που μπορούν να αγοραστούν από τον πελάτη. Ο πελάτης θα δει σχετική προειδοποίηση σε ένα πλαίσιο μόνο σε περίπτωση που η παραγγελθείσα ποσότητα είναι μικρότερη της απαιτούμενης ελάχιστης ποσότητας αγοράς.
Πεδίο Νο5 ( Μέγιστη Ποσότητα Αγοράς | Προαιρετικό ) : Ορίστε έναν μέγιστο αριθμό προϊόντων που μπορούν να αγοραστούν από τον πελάτη. Ο πελάτης θα δει σχετική προειδοποίηση σε ένα πλαίσιο μόνο σε περίπτωση που η παραγγελθείσα ποσότητα είναι μεγαλύτερη της απαιτούμενης μέγιστης ποσότητας αγοράς.
Πεδίο Νο6 ( Ημερομηνία Διαθεσιμότητας | Προαιρετικό ) : Αν το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο ακόμη, μπορείτε εδώ να καθορίσετε μια προβλεπόμενη ημερομηνία παραλαβής.
Πεδίο Νο7. ( Διαθεσιμότητα | Προαιρετικό ) : Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το πλαίσιο εάν θέλετε να αναφέρετε πότε το προϊόν σας θα είναι διαθέσιμο για παραλαβή μετά την παραγγελία. Για παράδειγμα, μπορείτε να αναφέρετε "48 ώρες", "Τώρα σε απόθεμα!", Κ.λπ. Ο πελάτης θα δει αυτές τις πληροφορίες μαζί με τις λεπτομέρειες του προϊόντος. Στο ίδιο σημείο μπορεί να καθοριστεί να εμφανίζεται και μια σχετική εικόνα π.χ. "Άμεσα διαθέσιμο"
Πεδίο Νο8 ( Στείλτε ένα email στους αγοραστές | Προαιρετικό ) : Σε αυτήν την ενότητα θα δείτε μια λίστα αγοραστών που αγόρασαν το συγκεκριμένο προϊόν σε περίπτωση που έχετε αλλάξει την κατάσταση των παραγγελιών τους σε «Αποστολή» στη λίστα παραγγελιών. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποστολή μηνυμάτων (email) σχετικά με το είδος ως παρακολούθηση κατάστασης ή ενημέρωσης στους πελάτες σας.
*Όλα τα παραπάνω πεδία αφορούν πεδία πίνακα στην βάση δεδομένων του εκάστοτε ηλεκτρονικού καταστήματος οπότε φυσικά και είναι διαθέσιμα και στην μαζική ενημέρωση με την χρήση του CSV ή XML αρχείου που θα αναλύσουμε σε άλλο άρθρο. Η λειτουργία και το επιπλέον component προσφέρεται σε όλα τα πακέτα που αφορούν την διαχείριση ενός ολοκληρωμένου eshop για κάθε τύπο επαγγελματία και είναι χρήσιμη όταν τα παραπάνω στοιχεία μεταβάλλονται τακτικά, οπότε καθίσταται αδύνατη και χρονοβόρα, η μεμονωμένη ενημέρωση τους.
Η Freespirits είναι η έξυπνη επιλογή!
Είτε είστε developer, web designer, διαχειρίζεστε ένα eshop, γράφετε άρθρα ή απλά προβάλετε την επιχείρηση σας, η freespirits μπορεί να σας βοηθήσει και να απογειώσει τις δυνατότητες σας. Κάντε και εσείς την έξυπνη κίνηση. Ελάτε στην ομάδα μας απελευθερώνοντας την σκέψη σας, ελάτε στην freespirits. Εδώ οι ιδέες σας γίνονται πράξη!
Albanidis Dim. Konstantinos
Imagination is the beginning of creation
www.freespirits.gr | Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.Τελευταία άρθρα από τον/την Albanidis Dim. Konstantinos
- Freespirits Services - Αποκτήστε τον πλήρη έλεγχο του κινητού σας με το MyPhoneExplorer
- Freespirits Web Services - Προετοιμασία και χρήση Widgets
- Freespirits Services - Υπηρεσία Azuracast και πακέτα streaming
- Freespirits Services - Γνωρίστε την υπηρεσία streaming Azuracast
- Freespirits Services - VP One Page Checkout